20 mars 2009

Nu är det dags......


Efter att ha tillbringat åtskilliga timmar framför datorn med att kika in i alla vackra hem och lusläsa alla underbara bloggar (nåja, inte alla men oändligt många) så ska jag nu starta en egen blogg.

Jag tror att det är min brist på datorkunskap som gjort att jag gruvat mej hittills men jag tänker prova mej fram o det verkar finnas många goa typer därute som man säkert kan få tips av.


Bloggen kommer framför allt att handla om inredning. I vårt hus pågår alltid något pyssel, något projekt och trots att vi byggde huset så sent som 2002 så är mycket redan omgjort och mycket är på gång...... Ni får hänga med!


Jag har turen att ha en man som är händig o bara suckar liiiite ibland när jag kommer med mina ideér och infall.


Hoppas att ni ska trivas lika bra hos mej som jag trivs hos er och att jag kan ge er lite inspiration tillbaka.


Hjärtligt välkomna in till oss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in hos mej och tar dej tid att lämna ett spår efter dej! Du är välkommen tillbaka in till min värld!!!