5 september 2009

Mera taggtråd och utlottning!

Hej alla sköna!
Nu fortsätter jag att visa mitt "smärtsamma" pysslande. Min krona behövde en vän och den gamla kransen av brudslöja/stjärngräs som tidigare hängt på kakelugnen började kännas för somrig. Där brukar jag byta lite efter årstid så nu fick det bli en krans i taggtråd, samma stil och material så dom hör ihop.
.Såhär ser den ut, samma rostiga löv o diamanter och dagen till ära stack jag dit lite rönnbär.
Till saken hör att jag har ingen rönn men det har grannen... så vid närmare 40 års ålder har jag pallat;-) Det är så att dom är väldans gulliga o eftersom dom flyttar till sin stuga under sommaren har dom sagt att det är bara att plocka både rabarber och blommor i deras trädgård om vi vill. O dom har massa ljuvliga ljust rosa pioner, gissa om man plockar med ett leende?!
Så jag tror inte dom misstycker om några rönnbärsklasar....
Här ser ni både krona o krans. Och på bordet en av mina plättar. Dom bara växer o växer, verkar trivas här med mej! Och jag trivs med dom!
Kronan har också fått höstutsmyckning.
Kakelugnen står mitt i huset o är nog en av mina allra käraste ägodelar, vi älskar att elda!
Det är också ett ställe där man stylar om stup i ett. Just nu ville jag ha lite rostigt där tillsammans med taggtråden. Ljusstakar från ParCourrier , rostigt & från Gårdsromantik , trådkrukan från Spets och ting, en butik i min stad och tändsticksasken är en bloggvinst från söta AnnaLena .
Ljusstakarna är så söta med sina rostvita rosor.
Och nu kära vänner: dags för utlottning!
Lite sent omsider firar vi nu att min besöksräknare passerat 10000. Det hade jag aldrig kunnat drömma om ens. Så många fina kommentarer som man får, det värmer ju verkligen!
Det som lottas ut är en säck i juteväv med fint tryck. Användningsområdet är stort, bara fantasin sätter gränser!
Vi gör som vanligt: kommentera i inlägget så har du 1 lott, länkar du från egen blogg så har du 2 lotter.
Tävlingen pågår till den 20 september kl.12. Passar perfekt för då firar min blogg 1/2 år!!!!

Välkommen att vara med o lycka till!

Nu go'vänner blir det en kopp kaffe med mannen. Sen ska han iväg till grannen, dom ska bjuda sina fruar på gourmetmiddag:-))) Passar bra för jag är hängig idag o orkar inte stå vid spisen men äta ska man ju och slipper man vara värdinna så orkar jag nog umgås.
Önskar er alla en underbar lördag!


119 kommentarer:

  1. Hej.
    Jag vill jättegärna vara med & tävla. Länkar ifrån min blogg. Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Vilket härligt inlägg och grattis till alla dina besökare! Vad fint du har pyntat inne med krans och krona men aj,aj, aj. Det kan inte ha varit helt lätt att knåpa ihop.Förstår att du älskar din kakelugn! En sådan har jag drömt om länge! Här har vi precis städat klart efter gårdagens barnkalas...Varför man städar innan kan man ju fråga sig???
    I morgon ska jag på husvisning. Det ska bli spännande. Kanske blir jag också med kakelugn en vacker dag. Vad roligt med en utlottning och vilket fint pris. Länkar förstås. Nu önskar jag dig en fortsatt härlig lördag!

    Kramar Anna-Lena

    SvaraRadera
  3. PS. Vad vackra ljusstakarna var med sina rosor och vad gulligt av dig att omnämna mig och den lilla tändsticksasken.Jag har fortfarande inte tagit itu med mitt typsnitt men en regnig dag så... ♥ Kramis ♥DS.

    SvaraRadera
  4. Grattis till alla besökare och jag vill såklart vara med och tävla! Jättefint pris!

    Länkar i min blogg och hoppas på tur :)
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Grattis till alla dina besökare.
    Vad roligt att ha en kakelugn, det är något jag gärna skulle vilja ha.
    Vad fin krans du gjort, den passar ju så fint på din kakelugn.
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Gourmetmiddag, det lät inte dum det ...:) så klart jag vill var med och fira...tar två lotter på direkten och om du visst så gärna jag vill vinna denna..vverkar vara samma kakelugn som vi kommer att ha i sällskapsrummet i gården ..önskar nu en skön helg och att du kryar på dig, kramen

    SvaraRadera
  7. Vilken fin krans! Blir inspirerad att göra som du och smyga över till grannen... ; )
    Visst vill jag också vara med o tävla! Länkar från min sida!

    SvaraRadera
  8. Hei,Cilla.Gratulerer med 10 000 besøk.Jeg vil gjerne være med. Kransen og kronen er så fine. Forstår at du er glad i kakkelovnen,de er så vakre.Ønsker deg en god helg.Klem

    SvaraRadera
  9. Hej tjejen!
    Vad fint det blev vid kakelugnen, kransen blev ju super.

    Kul med utlottning, det är klart jag vill vara med, jag länkar.

    Ha det bra, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  10. Grattis till alla besök. Och så fint du gör i detta vassa material, vackert blev det på kakelugnen. Jag tävlar gärna hos dig, och länkar såklart. Hoppas du mår bättre till middagen och ha en bra kväll.
    Goa kramen till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  11. Jättefian kransar du knåpat ihop. Klart att man vill vara med i utlottningen. Jag länkar även så jag får dubbel chans.
    Fortsatt trevlig lördag :)
    Kramar

    SvaraRadera
  12. Härliga kransar, men förstår att det kan vara lite stickigt och vasst!
    Ha en bra lördagskväll!
    carin

    SvaraRadera
  13. Hej Cilla!
    Gratulerar till alla dina besökare. Du har pyntat och grejat så fint med rönnbär och taggtråd. Det vet du, att jag vill också vara med i din tävling och så länkar jag med bild på min blogg.
    Ha en mysig afton.
    Kramis Birgitta

    SvaraRadera
  14. Hej Vännen!

    Vilken fin krans du gjort.

    Grattis till så många besökare, vad roligt!

    Er kakelugn är så fin, vi har ju nästan likadana:)

    Är gärna med i utlottningen o länkar från mig,

    Ha en trevlig kväll,

    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  15. Hej å hå vilken fin blogg jag trillade in på!!! Så vackra alster du gör med taggtråd- imponerande!! Jag läser med ett leende att det är fler än jag som pallar :-).... Trevlig helg och tack för titten.
    Kram från en pallande bloggare till en annan.

    // Inredningsfrun

    SvaraRadera
  16. Men vilken makalöst vacker krans och krona. Tänk att taggtråd kan vara så vackert.

    Du har verkligen talang!

    Grattis till dina besökare!
    Kram

    Flisan

    SvaraRadera
  17. Hej Cilla! Tack för dina rara ord, det värmde ska du veta. Ett Stort Grattis till alla dina besökare. Fin krans du gjort och så vacker kakelugn, det är min dröm att sätta in en sån i vårt hus. Måste vara guld nu när hösten kommer med kylan att kunna elda i den, ohhh så mysigt :-) Rönnbär är så fint nu till hösten, vi har ett träd nära mitt jobb, ser de vackra bären varje dag jag cyklar till jobbet och varje dag funderar jag på att stanna och plocka några kvistar. Får nog göra det nästa vecka. Trevlig helg på dig. Kramar Paula

    SvaraRadera
  18. Hej Cilla.
    Tack för kommentaren i min blogg, och en sån ljuvlig ide att sätta spets, eller ett vackert tyg i mitt skåp, varför i all värden har jag inte tänkt på det.
    Men så fantastiskt gröna fingrar du har en sån plättar i luften har jag haft, det blev inte långlivad, din frodas, de är så vackra, och en sån fin kakelugn, kransen gör sig så fin mot det vita.
    Och din rostiga ochbokstav sitter exakt på rätt ställe, så duktig du är, med ljuskronan, men aj, aj, vad ont det ska ta, eller kanske inte jag aldrig testat.
    Jättefina blev de.
    Och vilken trädgård du har, så otroligt frodig, sköter du den själv, hur kan man hinna så mycket, så snyggt, med gångarna.
    Du en sån där mangel har jag dragit hem, men inte ska du tro min man var hjälpsam han försökte avråda mig bestämt, och det har han nog vissa skäl för, jag bara sparar i bodar, det blir inget mer.
    Inte ännu, och sparandet har pågått för länge, tänk att vi är gifta än, han vill ha renrakat, helt nytt, och jag vill ha gammalt och bohemiskt,ha, ha, visst är det komiskt.
    Ändå firade vi 26- års bröllopsdag för ett litet tag sen, vi har varit i hop i 30 men gift i 26, Gud vad gammal jag måste vara.

    Jag måste ju berätta en sorglig nyhet för min del, ja inte så farlig, jag överlever ju.
    Kommer du i håg att jag visade en gammal spegelbyro i ett av mina tidigare inlägg, en stor, kanske från sekelskiftet, med tre lådor och stor vippbar spegel, 4 smålådor.
    Du skrev till mig att jag skulle vara rädd om den fina byrån, tänk om jag hade lyssnat, någon har tagit sig in i min stuga och snott hela byrån, några antika tallrikar, och det var ju så synd att jag inte hörde på dig, jag trodde aldrig, att det skulle hända.
    Konstigt, nästa gång du skriver nåt, så måste jag lyssna.

    Ja just det utlottningen glömde jag, det hör till undantagen att jag vinner något, men jag är väl med då i alla fall.
    Hoppas nu du får en helt underbar och vilsam helg.
    Många kramar från Zara.

    SvaraRadera
  19. Om du undrar i vilket inlägg du skrev om byrån så var det den 14 maj, du skrev två inlägg och i det andra skrev du om min byrå som jag har en bild på i min andra blogg, ljuskronor och nostalgi, och byrån hade 4 lådor, ja, lite retligt är det, men det man inte kan förändra måste man acceptera, men nyfiken blir man ju på tjuven.
    Kram igen, Zara.

    SvaraRadera
  20. Det är inte konstigt att du har så många besökare eftersom du har så bra inlägg och en så härlig blogg. Du skriver så bra och alldeles lagom. Jag tycker mycket om att läsa just din blogg.
    Vad fint du gjort på kakelugnen, det ser alldeles lagom höstigt ut!
    Jag hoppas att du och de dina haft en underbar lördagkväll.
    Jag vill förstås gärna vara med i din utlottning.
    Vi hörs!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  21. Hejsan!
    Jättegrattis till din mååånga besökare *ler*
    Vill gärna vara med å tävla om den snygga säcken! Länkar givetvis!
    Å så snygga kronor du gjort, men kan tänka att det kändes!

    Ha det gott! Kramis Anki

    SvaraRadera
  22. Så fint Du gjort tänk vad bra det kan bli bara man har lite fantasi.
    Klart jag vill vara med på Utlottningen.
    Jag har länkat på min blogg.
    Kul med så många besök.
    Kram!

    SvaraRadera
  23. Ursäkta! Men hur i helvete kan du göra sånna där själv????

    Skit imponerad är jag!!!
    Jag försökte göra en krans av gran i vintras men fytti katta vad svårt det var....

    Får nog fortsätta dreggla över era underbara kransar i stället ;o)

    Självklart vill jag vara med och länkar naturligtvis!

    Kramar Erika

    SvaraRadera
  24. Hej,

    Superläcker krans.. så tuff! Du verkar vara en riktigt inspirationskälla. Här får man nog titta in lite oftare.

    kramar från F & M

    p.s välkmmen till oss om du har vägarna förbi....

    SvaraRadera
  25. självklart är jag med o tävlar om denna fina vinnst ,jag är så förtjust i sådana säckar
    jag länkar ,underbara kransar du gör
    kram på dig

    SvaraRadera
  26. hej och grattis !!!
    Klart jag vill vara med och tävla=)
    Skriv upp en lott på mig!
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  27. Men oj oj oj så fin dina kransar är med taggtråd,klart att jag vill vara med i utlottningen jag länkar från min blogg.
    kram
    ninni

    SvaraRadera
  28. Grattis till alla dina besökare!
    Och vilka underbara bilder du bjuder på!
    jag vill gärna vara med att tävla om denna säcken!
    Kram kathrine!

    SvaraRadera
  29. Godmooorgon...=)))
    Shit pommes vilken fin taggtrådskrona o krans...=))
    visst e de bra med grannar som man får palla av...=))) Vi bor granne med en gammal tant, som e nästan 90...hon har en MASSA fruktträd o rosenbuskar...o ungarna brukar gå in med posten till henne...så de har fått FRI TILLGÅNG till trädgården o frukten...mmmmmm....
    Såklaaart e jag med o tävlar om den fina säcken...länkar oxå...
    Ha en skön söndag...=)
    Kraamizar Git

    SvaraRadera
  30. Först:
    Vilken taggtrådskrona!!
    Imponerad!Så fin!

    Sen...
    Klart att jag vill vara med och prova lyckan=))
    Länkar också.

    Och grattis till alla dina besökare!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  31. Vad fint det blev, ömma fingrar förmodar jag. Gratulerar dig till besöksantalet och självklart vill jag vara med i din utlottning, självklart har jag redan länkat. Kram

    SvaraRadera
  32. Vilken fin krona och krans du gjort i taggtråd. Grattis till alla dina besökar. Jag vill gärna vara med i utlotningen. Jag länkar på min sida oxå.
    Ha en fin söndag
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  33. Jag är med såklart! Länkar från min blogg oxå :)

    Kram!

    http://www.shabbychicliv.blogspot.com/

    SvaraRadera
  34. Hei,så koselig blogg jeg har kommet over her..Og i tillegg en kon konkurranse på gang...Jeg blir gjerne med..og titter innom igjen:o)En fin søndag til deg fra Maliva

    SvaraRadera
  35. Hej Vännen!
    Vad fint det blev med kransen, jättesnyggt... Å rostiga blommor... ja, mycket fina bilder, ha en bra dag kram Ina

    SvaraRadera
  36. Du är väl en jättetuffing!!!
    AJ liksom!!!
    Även om vinsten är helt grymt fin så hoppar jag över att delta i tävlingen. :)

    SvaraRadera
  37. Hejsan!
    Jag vill vara med i tävlingen och länkar absolut från min blogg:)
    ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  38. Hej Cilla, oj vad jag tycker om din härliga taggtrådskrans/krona, pryder verkligen sin plats. Vill gärna vara med och tävla om jutesäcken, det är ÄNNU en grej som jag gillar, man kan göra så mycket fint av jutesäckar.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  39. Ååååå klart man vill vara med!!!!
    Å så fint du har det..mmm...
    Kramar Agnetha

    SvaraRadera
  40. Men woooow!! Den här utlottningen vill man ju verkligen inte missa! Jag länkar! Kram petra

    SvaraRadera
  41. Hei hei :)

    Klart jeg vil være med og feire med deg...!!! :D

    Linker på min blogg, så 2 lodd på meg da... ;)

    Klem fra Malin Virginia

    SvaraRadera
  42. Såklart man vill vara med och tävla!! SÅ fint du gjort det med kransen. Jag pallar rönnbär i skogen och det får man väl. Lyllos dig som kan gå ut och hämta rosa pioner. Vill också ha :-)
    Jag länkar också till dig
    kram Malin

    SvaraRadera
  43. Grattis till alla dina besökare!
    Hittade hit via en annan blogg men återkommer snart igen.
    Vill självklart vara med om din utlottning och länkar från min blogg.
    Ha det gott!
    Kram
    Ann

    SvaraRadera
  44. Tack för din kommentar!Fina bilder...Kram Susanne

    SvaraRadera
  45. Du, det är jätte vackert! Er kakelugn är en pärla och krans och krona är åricken på i:et!

    Jag vill gärna vara med i din utlottning och länkar på min blogg!
    Grattis tillbesökarantalet! :)

    SvaraRadera
  46. Hejsan!

    Dina kransar är ju super...visst är det kul..

    Grattis tll dina besökare också...alltid lika roligt!!!!

    HA en bra vecka!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  47. Hej Cilla!
    Oj, vad fint du gjort vid kakelugnen. Så himla romantiskt och fint.
    Jag är så klart med och tävlar och länkar.
    Kram på dig!
    Susanne

    SvaraRadera
  48. En sån härlig höstkrans!

    Självklart vill jag vara med i utlottningen!

    Kram Sanne

    SvaraRadera
  49. Underbara kransar. Kul med lite annorlunda. Får passa på att grattulera till alla besökare. Har nyss själv "hittat dig" och tycker du har en mysig blogg.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  50. Hallojsis!
    vad kul du ville va med i min lilla tävling!

    jättevakra !!!Både krans o krona!!!
    väldigt unikr ju!!!

    Fina säckar..klart jag är med..men återkommer att länka..för tröttis nu...
    trodde jag redan svarta,,men det hade jag inte,så tokigt det kan bli;))

    Ha en fin vecka!
    ~~~Kramelikramis ♥ Mammamillis~~

    SvaraRadera
  51. Hej!
    Nu har jag haft lite tid att kika runt hos dig. Jättefint.. Vacker krans. Själva har vi massor med taggtråd runt huset som vi försöker ta bort vart efter så att djuren inte ska skada sig. Gubben blir väl galen om jag nämner att taggtråden kan vara bra att ha.. Jag är gärna med och tävlar, lägger en länk också. Hälsningar Aydan

    SvaraRadera
  52. Försökte mig på att göra en sån där krona.Jag trädde rönnbär på trån o virade runt stommen som jag klätt med lite järnek.Lite pilligt var det men resultatet blev helt ok!
    Ser att du har 1/2 års kalas snart...stort grattis till både dig o oss som hittat din trevliga blogg.Klart jag skulle jubla högt i det vattenskadade huset om just jag vann....hur det blir med den saken återstår att se,önskar dig en superdag!

    SvaraRadera
  53. Hej Cilla!
    Gillar kransen lika mycket som kronan.
    Vad härligt att få lov att gå in i grannens trädgård och bara ta för sig av blommor och godsaker.
    Och vilken lyx sedan att bli ompysslad med gourmetmiddag av sin man i goda vänners lag.
    Du, jag vill gärna vara med i din utlottning & länkar gör jag såklart.
    Ha en fin vecka.
    /Kram,
    Marie

    SvaraRadera
  54. Hejsan!
    Hittade hit från mormor Elsie!
    Vad mkt fint man kan skapa, hade aldrig ens tänkt på taggtråd innan jag såg ditt inlägg.

    Jag vill gärna delta i utlottningen. Länkar från min blogg för att öka chansen ytterligare.

    Ha det så gott.
    Kram Ida

    SvaraRadera
  55. Hej Igen!
    Du kan gärna få vår taggtråd. Jag sparar den till dig. Frågan är bara var du bor och det är väl en bit men det kan vi säkert lösa på något sett. Min man har inte kastat den ännu och det finns mer där ute. Han kommer verkligen att svimma när han får höra att någon vill ha taggtråd.. ha..ha..ha, riktigt kul ska det bli att se hans min. Ha det så jätte bra, hälsningar Aydan

    SvaraRadera
  56. Hej hej!

    oj vilken snygg krona du gjort, väldigt inspirerande, men jag förstår att det kanske inte var ett helt smärtfritt arbete *ler* Jag länkar till dig från min blogg, titta gärna in!
    Kram! /E

    SvaraRadera
  57. Grattis till besökarna!!


    Fina kransar och självklar vill jag vara med och tävla!!


    Maliin

    SvaraRadera
  58. Klart att jag vill delta i din utlottning och visst länkar jag!
    Så vackert det blir av dina taggtrådskransar. Att dina händer bara klarar av ett så stickigt material...men det ser så proffsigt och tjusigt ut. Känns busigt va?....att palla vid vuxen ålder? men det räknas nog inte som palla när dina grannar lovat dig både rabarber och pioner...*ler*
    Kram
    /Lotta

    SvaraRadera
  59. Vilken fin säck, självklart är jag med!! Oj va vacker kakelugn du har, lite ovanligt! Vackert höstpyntat och vilka fina vita ljusmanschetter med rosor på! Mari.

    SvaraRadera
  60. Hej Cilla!
    Så fin krans!!
    Du har så mysigt och hemtrevligt i ditt hem!
    Inspirerande bilder!
    Jag är gärna med och tävlar och länkar från min sida!
    Ha en bra vecka!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  61. Oh jag minns under min floristutb att jag gjorde en stor krans av taggtråd...haha jag trodde jag var ensam om det taggiga pysslet;)
    Fint blev det hos dig där uppe på spisen:)

    Ha det gott

    SvaraRadera
  62. Så fin kransen blev, lyser upp med rönnbären! Gillar verkligen ljusstakarna!
    Grattis till alla besökare! Klart jag är med i utlottningen! Länkar!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  63. Ååå så vackra din kransar är Cilla, du är så duktig.
    Stort grattis till alla dina besökare oxå, fler kommer det att bli vet du.
    Klart jag vill vara med i din tävling, gillar säcken mycket. länkar med bild förståss.
    Kram på dig /Ingela.

    SvaraRadera
  64. Halloj ,ja man kan göra mycket fint med rönnbär ,jag har dekorerat en kruka ja har stående ute på tarppan , Vil gärna va me i din tävling -länkar Kramisar /STINA

    SvaraRadera
  65. Å kul med tävling, jag är med. Kram Kristina

    SvaraRadera
  66. Hej Cilla!
    Grattis till alla besökare! Och så roligt med en utlottning! Såklart jag vill vara med... men jag har väl inte samma tur som jag hade förra gången... Ooh vad jag tycker skylten är fin! Tittar på den varje dag!
    Och länkar gör jag såklart också!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  67. Men tänk att jag höll på att missa tävlingen! Länkar givetvis från mig.

    Kraaaam.

    SvaraRadera
  68. Du gör så fina saker,var rädd om fingrarna!
    Och jag vill gärna vara med i din utlottning,länkar med bild.
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  69. Hej! Höll på att missa din utlottning och det får jag ju inte göra! Tur att jag upptäckte den i tid!!! Dina taggtrådssaker är verkligen jättefina!!!!! Du är så duktig! Jag länkar från min sida och håller tummarna! kram Helena

    SvaraRadera
  70. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  71. Hejsan
    Hamnade i din blogg av en slump. Vad roligt att läsa och inspireras.
    Självklart vill jag vara med på utlottningen, tyvärr har jag ingen egen blogg att länka från.
    Om jag inte har tur att vinna, vart i Skellefeå har du köpt dessa fina jutesäckar??
    Kram Annette

    SvaraRadera
  72. Hej hopp!
    Jag hoppas på turen och länkar från minblogg..Vore så roligt att vinna en sån fin säck!!

    krma Anna

    SvaraRadera
  73. Hei

    Nydelig blogg du har. Så fin krans du har laget *misunnerlig*

    Fant bloggen din via en annen nettside og blir gjerne med å konkurrerer.

    Jeg har linket til deg fra min blogg ;o)

    Ønsker deg og dine en flott kveld videre.

    Klem Jeanette

    SvaraRadera
  74. Hej,
    Jag är ny besökare på din blogg. Jag länkar från min blogg Betongkrukan och hoppas på tur!
    Hälsningar Monica

    SvaraRadera
  75. Klart att jag vill vara med i din utlottning. Jag länkar också.
    Jag blev inspirerad av din taggtrådskrans, kanske att det kan bli något liknande här.
    Ha det så gott!
    Märta

    SvaraRadera
  76. Jag har aldrig sett någon dekorera på det där viset med taggtråd, så läckert! Jag har en liten hatkärlek till just taggtråd men det där var ju riktig häftigt du Cilla!

    Kram Veronica

    SvaraRadera
  77. Hei, Cilla! Her vil hos deg vil jeg prøve lykken!!! Lenker til min blogg også - i morgen er det konkurranse hos meg igjen! Klem fra Gro

    SvaraRadera
  78. hej, det var ett roligt pris i din tävling - om jag vann den så skulle jag försöka spänna upp den på en ram och ha den som en tavla tror jag. Jag länkar från min blogg, varma hälsningar från Malin

    SvaraRadera
  79. Va roligt att du har en tävling - då hittade ju jag hit till din fina blogg! Hoppas, hoppas att jag vinner, säcken är ju jättefin!!

    Jag länkar på min blogg ikväll.

    ps: älskar din taggtrådskrans- och krona!

    SvaraRadera
  80. Grattis till 1/2 året...
    jag är gärna med i tävlingen om de fina vinsterna...
    ha en bra helgg!
    kram
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. Tar gärna en lott och länkar så klart!
    ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  82. Jag är gärna med och tävlar. Länkar hos mig.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  83. oh tur du påminde om utlottningen för jag ser att jag bara gjorde ett inlägg om kransen,. såklart jag önskar vara med och hoppas på tur!!!

    Jag länkar snabbt som attans;)

    Kram

    SvaraRadera
  84. Hej! Hittade hit genom ett tips och det var ett bra tips tycker jag. Är såklart med på utlottning. Ljuvlig blogg du har, eh hjälper lite smicker ;-)
    Ha det fint!

    SvaraRadera
  85. Hej!

    Jag vill också vara med och tävla och har länkat i min blogg.

    Nu tänker jag kika runt härinne hos dig - tycker din blogg verkar mysig och jag tror inte jag har varit här inne tidigare?! - blev hitlockad av tävlingen förstås
    ;-)!

    Kram från Anette

    SvaraRadera
  86. Hei!

    For en hyggelig blogg du har. Gratulerer både med 1/2 års jubileum og masse besøk! klart jeg blir med i trekningen. 2 lodd her :)

    klem C

    SvaraRadera
  87. hej vill gärna vara med att tävla, har ingen egen blogg..kram åsa

    SvaraRadera
  88. Hej ,

    vill jättegärna vara med i utlottningen på din fina blogg. mvh Maria i Gagnef.

    SvaraRadera
  89. Jag är med och tävlar, jag har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/september/vinn-sack-av-jutevav.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  90. Hej Cilla.
    Så snyggt du har pyntat med taggtrådskrans och krona.
    Misstänker att det var ett smärtsamt arbete.
    Så vackert du har på din kakelugn,fastnade för rosorna med rost på ljusstakarna.
    Vill gärna vara med och tävla också,länkar till dej.
    Må så gott
    kram Anette

    SvaraRadera
  91. Jag vill vara med! länk: http://baxita.blogg.se/2009/september/sack-i-jutevav.html

    SvaraRadera
  92. Tar en lott, tack! :)

    abackman66 at hotmail punkt com

    SvaraRadera
  93. Jag vill gärna vara med och tävla om det fina priset!

    anonitota@comhem.se

    SvaraRadera
  94. Jag vill gärna vara med och tävla!
    Mvh Johanna

    SvaraRadera
  95. Ja, en fin säck är precis vad jag behöver!

    Jättemysig blogg!

    Kram, Anette

    www.shabbychickort.se

    SvaraRadera
  96. Grattis till besökarna och tack för att du ordnar en så fin tävling åt oss. Jag är gärna med och länkar:

    http://evamar.blogg.se/2009/september/jutesack-20-september.html

    SvaraRadera
  97. Hej!
    Jag är gärna med i din utlottning, länkar från min blogg!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  98. Hej! Jag vill självklart vara med även jag och länkar givetvis också vidare på: http://villduvinna.blogg.se/2009/september/jutesack.html

    Håller tummarna! Ha det bra så länge!
    KRAM Malin

    SvaraRadera
  99. Ohh ja, jag är gärna med och tävlar. Länkar självklart hos mig, i höger kolumn.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  100. grattis till besöken och klart jag vill delta i din utlottning. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/september/jutesack.html

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  101. Hej! Jag vill väldigt gärna vara med och tävla! =)
    Har länkat till din blogg och tävlingen i min blogg.
    Ha en fin dag!
    Kram,Cecilia

    SvaraRadera
  102. Denna jutevävs säck skulle passa fint på min nya inglasade altan i vitt, rött och svart. Ihop med Hanna tapeten "Näckroskyssen" som ska vara på en vägg. Jag lägger givetvis upp en länk till min trädgårdsblogg med inslag av inredning. Ha en trevlig dag
    Mvh Rosemarie

    SvaraRadera
  103. Hej! Klart man vill var med i tävlingen..Länkar såklart../Helen

    SvaraRadera
  104. Oj så länge sen jag kikade in! Kul att du har en sån fin tävling:)
    Jag länkar i min vänsterkolumn, och lägger också dig i min länklista, så jag inte missar fler inlägg:)
    Susanne

    SvaraRadera
  105. Åh Grattis till så många besökare!Jag vill gärna vara med och tävla! =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/september/vinn-en-sack-i-jutevav-med-fint-tryck.html#comment

    Ha det så bra!
    /Jessica

    SvaraRadera
  106. Grattis till (snart) ett år!
    Underbart pyssel du gör. Taggtråden är underbart vacker. Väldigt kreativt!

    Jag har länkat om tävlingen här:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/september/tavling-jutesack.html

    Hoppas på tur! ♥

    SvaraRadera
  107. Hej

    Jag är gärna med och tävlar :)

    LÄNK: http://ungaforaldrar-tavlingar.blogspot.com/2009/09/tavling_6591.html

    SvaraRadera
  108. Hejsan.hoppas att turen är på min sida fin säck...

    SvaraRadera
  109. Vill gärna vara med och tävla. Har ingen egen blogg, men ligger i startgropparna för att börja blogga. Resultatet är otroligt snyggt för ditt tagtrådsarbete, men förstår att det varit en smärtsam process. Hälsningar Viktoria

    SvaraRadera
  110. ♥ Vad skojigt med en utlottning. Jag har redan hittat ett användningsområde för säcken, så nu är det bara att hålla tummarna.

    Länkar med en bild på min blogg. ♥

    SvaraRadera
  111. så mye vackert å titte på... og denne konkurransen,- ja her vil eg også bli med...
    klem og skjønn helg...***

    ,magny

    SvaraRadera
  112. Grattis till 10.000 besökare på ett halvår. Det är minsann bra!
    Jag vill gärna vara med, och länkar med bilden i min bloggs högerspalt!
    Ha det så gott och trevlig helg!
    /Kram Karin

    SvaraRadera
  113. Grattis till alla besökare på ett 1/2 år.Ja det var bra.Men du har ju en fin blogg oxå.Jag vill gärna vara med och tävla .Länkar till min blogg.Ha det gott kramizar ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  114. Hej!

    Har jag missat tävlingen? Det är för många kommentarer att kika igenom.

    Vill gärna vara med men det var en himla massa som vill åxå. Grattis till alla besökare.

    Länkar med bild för större chans.

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  115. Hej!

    Jag är gärna me doch tävlar. :)
    Har gjort en länk också.

    SvaraRadera
  116. Hei hei! Her vil jeg gjerne være med. Linker deg på bloggen min også. Så da blir det vel 2 lodd :-)

    SvaraRadera
  117. ååå, vilken fin säck!

    Klart att jag är med och tävar!

    Kraaaam Alice ♥

    SvaraRadera
  118. Hei,
    for en koselig blogg, og så morsomt at jeg fant deg akkurat i tide til å bli med i trekningen din ;)

    SvaraRadera
  119. Åh så vacker rönnbärskrans! I love it!

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in hos mej och tar dej tid att lämna ett spår efter dej! Du är välkommen tillbaka in till min värld!!!